vrijdag 5 maart 2010

Re: productie zaadcellen

 
___________________________
 
Een zaadje voor elk gaatje
vind je bij Cuijpers Sittard.

zaadjes welkom

Altijd vers! Levering aan huis!
De laagste prijzen van Limburg!
___________________________
 
Dit is een geintje van de donor, hoor!
Ik lever namelijk geen losse zaadjes, de minimum afname is 200 miljoen!
 
In een artikel over zelfinseminatie las ik vandaag:
Een zaadlozing bevat ongeveer 2 à 3 cc vocht. Hierin bevinden zich 200 à 300 miljoen zaadcellen.
Dat is mijn ervaring ook. De 2 à 3 cc vocht bedoel ik - de zaadcellen heb ik nog niet nageteld.
 
Maar hoe zou dat zitten bij de rockgroep 10cc? Opscheppers!?
Nou, de band bestond uit 4 mannen, dus ik zou denken dat ze gewoon hun productie bij elkaar hebben opgeteld!
De waarheid blijkt echter dat hun naam is ontleend aan de (natte?) droom van hun producer:
 
10cc (Wikipedia)
"Het verhaal gaat dat de groep haar naam ontleende aan de hoeveelheid sperma die de gemiddelde man kwijtraakt per zaadlozing (9cc), maar aangezien zij net iets meer waren dan de gemiddelde man, moest de naam 10cc worden. In werkelijkheid echter werd de naam gegeven door producer Jonathan King, die een droom had over een wereldbekende band met die naam. Overigens komt bij de zaadlozing gemiddeld slechts 3cc sperma vrij."
 
Donor Wil in een wat melige bui ;-)!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten